Sök

Meny

DSC_141072

LĂ„t oss lyfta fram det lokala 💚

Vi pĂ„ NĂ€ckĂ„ns strĂ€var efter att den lokala bygden ska kunna vĂ€xa och finnas till för alla, för alltid. DĂ€rför blir vi extra glada nĂ€r ITorsby skapat denna fantastiskt fina film om en av vĂ„ra kollegor hĂ€r pĂ„ NĂ€ckĂ„ns.

Vi vill dela den med er för att visa det fina med vardagen vi har hĂ€r pĂ„ landsbygden, lĂ„t oss fortsĂ€tta ta hand om den och varandra 

Det hĂ€r Ă€r Dan Lewin – iTorsby

Hör Dan berĂ€tta om hur han kĂ€nner för Torsby.Ett viktigt budskap i dessa tider, stöd era lokala företag."iTorsby – Det personliga valet"

SlÄet op af ITorsby i Torsdag den 19. marts 2020

FelanmÀlan vid strömavbrott

Om det skulle bli strömavbrott har vi beredskap dygnet runt.

Innan du kontaktar NÀckÄns Energis beredskapspersonal sÄ har du möjlighet att sjÀlv kontrollera följande:

  • Om du fĂ„r strömavbrott och dina nĂ€rmaste grannar har ström finns felet sannolikt i ditt hus/lĂ€genhet.
  • Kontrollera att huvudsĂ€kringarna Ă€r hela. Dessa Ă€r placerade vid elmĂ€taren.
  • Bor du i lĂ€genhet kan de vara placerade utanför lĂ€genheten, kontakta dĂ„ fastighetsskötaren för vidare Ă„tgĂ€rd.
  • Byt om möjligt ut alla tre sĂ€kringarna men slĂ„ ifrĂ„n huvudbrytaren först.
  • Kontrollera eventuell jordfelsbrytare sĂ„ att den Ă€r tillslagen och inte har löst ut.

Om du trots dessa kontroller fortfarande har fel pÄ elleveransen, var god kontakta beredskapspersonalen pÄ NÀckÄns Energi för att rÄdgöra om vilken ÄtgÀrd som Àr lÀmpligast.

Vi svarar för överföringen av el, fram till din servissÀkringsapparat (elskÄpet). Vid fel pÄ din egen el-anlÀggning fÄr du sjÀlv bekosta felsökning/felavhjÀlpning.

FelanmÀlningsnumret Àr 0564-10032 dygnet runt.

AllmÀnna uppgifter


Min nya adress dit fakturan skickas

Efter mig inflyttar

Jag vill bli kund hos NÀckÄns Energi.